RSS Feed

Cum sa-ti sperii musafirii cand ai copii (1)

Zic sa notez acest post ca fiind episodul 1. Presimt ca ce se va infiripa in curand un serial, pe masura ce prietenii mei se vor casatori si vor face copchii.

Momentan nu prea am copii in cercurile in care ma invart, dar totusi am descoperit ieri o unealta prin care un parinte ar putea cu succes sa isi terifieze invitatii.

Ma plimbam printr-un magazin de jucarii si chestii pentru oameni sub 14 ani (nu vorbim despre mine acum asa ca nu are sens sa intrebi de ce faceam asta :D), si am vazut urmatoarea treaba:

Aww, ce cute, nu? Un kit pentru a face un mulaj dupa picioruse micute si grasute. Putin prea romantic si dulceag, dar, what the heck, o data in viata o sa aiba asa labutele, asa ca aproape pot intelege asta.

Atata doar ca la 2 centimetri mai incolo am gasit aceasta varianta (am facut poza acolo ca nu eram sigura daca o s-o gasesc pe site-ul lor  si voiam neaparat sa vedeti):

WP_20131109_001 mulaje picoruse copii

OMG. Ce e asta? De ce ai vrea sa ai asa ceva in casa, daca nu ai fi o persoana dubioasa, macabra sau criminala?

Si mai ales, daca tot ati inceput pe drumul asta atat de gresit, de ce nu oferiti un kit pentru a face un mulaj dupa INTREG BEBELUSUL pe care sa il puneti intr-un borcan! Si apoi parintele sa mearga cu el la Antipa in camera creepy cu borcane si sa isi faca poze de genul “mogaldeata mea e cea mai frumoasa”.

Atata am avut de zis.

Magazinul in sine e misto. Mi-am luat o masca de Darth Vader de acolo. Poate va fac cunostinta cu “my father” intr-un articol viitor!

About Vulpette

Ma-nvart prin padure

Tu ce zici?

